Patarimai geresniam miegui

Patalynes komplektai

Anaiptol ne kiekvienas iš mūsų gali pasigirti ramiu ir kokybišku miegu. Kur kas dažniau galima girdėti vartotojus teigiant, kad jų miegas yra negilus, neramus ir labai prastas. Tačiau įprastai žmonės nebūna linkę ieškoti viso to priežasčių, siekiant pagerinti savo miego kokybę. Kaip bebūtų, tai daryti reikia – juk miegas yra pats efektyviausias poilsis. Miegant mūsų organizmas atsistato ir pailsi, todėl jei norime džiaugtis tvirta ir gera sveikata, turėtume stengtis ne tik pakankamai laiko skirti miegui, tačiau taip pat užtikrinti, kad jis būtų kokybiškas. Norint tai pasiekti, būtina žinoti, kas gali turėti įtakos mūsų miego kokybei.

  • Visų pirma miegui didžiulės įtakos turi mūsų psichologinė būsena. Jei per visą dieną patiriame labai daug streso ir nuolatos jaučiame didelę įtampą, tikėtina, kad ir mūsų miegas bus neramus. Be to, gali kamuoti nemiga. Dėl šios priežasties specialistai rekomenduoja mokytis tinkamai suvaldyti stresines situacijas, stengtis išlaikyti tinkamą psichologinę pusiausvyrą, o prieš miegą nebegalvoti apie kasdienius rūpesčius ir darbus.
  • Svarbu, kad miegamajame vyrautų tinkama atmosfera. Skirtingai nei kitose mūsų namų erdvėse, miegamajame turėtų būti sukurta išskirtinė atmosfera, kuri mums padeda nusiraminti, atsipalaiduoti ir pailsėti. Tai reiškia, kad miegamojo interjere neturėtų būti labai daug skirtingų ir ryškių spalvų, kurios mus blaškytų ir neleistų nusiraminti.
  • Miegamajame turėtų būti tamsu. Jei miegamajame yra bent nedidelė švieselė, ji gali sutrikdyti mūsų miegą. Todėl rekomenduojama išjungti tiek laikrodžių ir mobiliųjų prietaisų skleidžiamą šviesą, tiek pasirūpinti ir naktinėmis užuolaidomis, kurios į miegamąjį nepraleistų iš lauko sklindančios šviesos.
  • Miegamojo lovos ir čiužinio kokybė. Jūsų miegamojo lova turėtų būti pagaminta atsižvelgiant į visus šiuolaikinius standartus. Tą patį galima pasakyti ir apie čiužinį. Todėl būtina pakankamai lėšų investuoti į šias miegui skirtas priemones, be kurių nebūtų galima įsivaizduoti ramaus ir kokybiško miego.
  • Patalynė. Tai dar vienas veiksnys, kuris turi tiesioginės įtakos mūsų miegui. Pasirūpinkite, kad jūsų naudojami patalynės komplektai būtų kokybiški ir pagaminti iš medžiagų, kurios jums nekelia alergijos ir nedirgina odos. Be to, patalynės komplektai turėtų derėti ir prie jūsų miegamojo kambario interjero.