Kaip greitųjų kreditų reklamos skina kelią vartotojų link

Žmonės neretai pokalbio tema pasirenka tai, ką matė per televizorių. Čia transliuojami ne tik serialai, bet ir reklamos. Na, o tarp pastarųjų pasitaiko ir greitieji kreditai. Kas tose reklamose geriausiai įsimena? Skaitykite toliau ir sužinosite.

kreditaiBe abejonės, viena iš reklamos funkcijų yra padaryti taip, kad prekė ar paslauga įsimintų. Taigi, TV žiūrovams įstringa ne vienas greituosius kreditus teikiančių bendrovių pavadinimas. Kadangi tokių kompanijų nemažai, pavadinimų taip pat gausu. Vieni kiek trumpesni, kiti truputį ilgesni. Vienų skambesys skatina niūniuoti, kiti atrodo itin rimti. Galima tyrinėti įvairiai. Taip aptiktume pavadinimo sąsajas su pačia paslauga, nustatytume skirtingų vardų panašumus bei skirtumus, galbūt išrinktume labiausiai patinkantį. Tačiau nereikėtų pamiršti ir pirminės funkcijos, kuri reklamos dėka yra įgyvendinama. Žmonės žiūri TV ir įsimena, kaip vadinasi tos kompanijos, į kurias gali tekti kreiptis prispyrus finansinei bėdai.

Kadangi pats paslaugos pavadinimas suponuoja apie spartą, greitieji kreditai įsivaizduojami kaip nedelsiant įgyvendinamas procesas. Reklamose žaidžiama skaičiais, konkuruojama pasitelkiant pinigų suteikimo trukmės kriterijų. Tuo besidomintys asmenys turi galimybę palyginti skirtingų įmonių akcentuojamą laiką. Na, o kur nors draugų būryje išreiškiama nuostaba: „Girdėjai, žmogau, kad per pusvalandį kišenė gali papilnėt?!“

Greitieji kreditai – tai paslauga, kurios turinys yra pinigai. Na, o kur pinigai, ten ieškoma patikimumo. Reklamų kūrėjams šis aspektas nepraslysta pro pirštus. Jie patikimumo temą sugauna ir išnarplioja. Taip gimsta ne tik įdomios ir dėmesį traukiančios reklamos. Tokiu būdu teigiamas įvaizdis skverbiasi iki potencialaus vartotojo pasąmonės gelmių.

Vartotojai – dar viena svarbi detalė. Kai kreditus teikiančios įmonės nurodo, kad tiek ir tiek klientų yra patenkinti, TV žiūrovui sukirba mintis prisijungti prie to laimingo skaičiaus asmenų. Taip netgi kuriamas bendruomenės jausmas.

Kalbant apskritai, greitieji kreditai, kurių reklamose pasitelkiami minėtieji dalykai, sulauks daugiau susidomėjimo už blankius ir niekuo neišsiskiriančius. Visų skolinimo firmų esmė ta pati ar bent jau panaši. Klientų pirminis tikslas taip pat vienas. Tačiau ne kiekviena kompanija prasiskverbia iki lyderių, iš kurių klientai pinigus ima visiškai pasitikėdami.