Kaip maitintis sveikiau: keli paprasti, tačiau praktiški patarimai

Sveikuoliskas desertas

Jau seniai moksliškai įrodyta, kad sveika mityba pasižymi daugybe privalumų sveikatai. Tačiau radikalus savo kasdienės mitybos pakeitimas iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti labai sudėtingas ir keblus. Vietoje to, kad akimirksniu priimtumėte labai drastiškus sprendimus, pradėkite pamažu, pirmyn žengdami nedideliais, tačiau užtikrintais žingsneliais. O tam, kad tai padaryti jums būtų lengviau, pateikiame keletą patarimų, kurie padės jūsų įprastą kasdienę mitybą paversti šiek tiek sveikesne.

  • Per daug neskubėkite. Jei valgysite greitai, tuomet tai gali turėti labai didelės tiesioginės įtakos jūsų suvartojamo maisto kiekiui. O tai reiškia, kad tai gali neigiamai paveikti ir jūsų svorį. Tiesą sakant, atlikti tyrimai rodo, kad greitai valgantys žmonės pasižymi net 115 proc. didesne tikimybe susidurti su viršsvorio problema. Jūsų apetitas (kiek maisto suvartojate ir koks yra jūsų jaučiamas sotumas) yra kontroliuojamas hormonų. Jie mūsų smegenims signalizuoja ar mes esame alkani, ar sotūs. Tačiau mūsų smegenims prireikia apytiksliai 20 min., kol jos gauna tokią informaciją, todėl jei jūs valgysite lėčiau, suteiksite daugiau laiko savo smegenims gauti tokią informaciją.
  • Rinkitės ekologiškus ir sveikus maisto produktus. Jei norite maitintis sveikiau, nuo šiol turėtumėte daugiau dėmesio skirti savo vartojamų maisto produktų sudedamosioms dalims. Žinoma, galite sakyti, kad tai padaryti bus labai sudėtinga, nes jūs įprastai neturite tiek daug laiko, jog galėtumėte įvertinti kiekvieno jus sudominusio produkto sudėtį, tačiau to daryti nėra didelės būtinybės, jei jūs atsižvelgsite į bazinius patarimus, pvz., galite rinktis viso grūdo duoną be cukraus, galite pirkti pilno grūdo miltus, makaronus, pagamintus iš viso grūdo kvietinių spelta miltų ar kt.
  • Jei esate smaližiai, rinkitės sveikuoliškus desertus. Nemanykite, kad jei mėgstate saldumynus, jums reikės labai griežtai save riboti ir varžyti. Jums visuomet gali pagelbėti iš vienokių ar kitokių šviežių, natūralių ir sveikų ingredientų pagamintas sveikuoliškas desertas. Dabartiniuose receptų tinklalapiuose galima be vargo surasti daugybę sveikuoliškų desertų receptų, todėl galėsite nesunkiai pasigaminti tai, kas privers jus nusišypsoti.
  • Lankydamiesi parduotuvėje, turėkite svarbiausių pirkinių sąrašą. Tai padeda išvengti bereikalingai įsigytų produktų, kurie ne visuomet būna pakankamai sveiki. Jei iš anksto būsite numatę, ką gaminsite, įsigysite tik tai, ko labiausiai reikia. Taip galėsite sutaupyti ir daugiau lėšų.

Žinoma, tai nėra vieninteliai patarimai, kuriuos galima pasitelkti bandant sveikiau gyventi, todėl visuomet galite pasinaudoti sveikos gyvensenos tematikos portalais, kurie suteiktų jums daugiau naudingos ir praktiškos informacijos.